Servicechef til NASSAU Door A/S

NASSAU Door A/S er en ledende leverandør af industrielle portløsninger og private garageporte kendetegnet ved kvalitet, holdbarhed, funktionalitet og attraktivt design. NASSAU beskæftiger ca. 450 medarbejdere i Europa. NASSAU startede i 1970 og er en af hovedaktørerne på det Europæiske marked, en position der er opnået specielt når der er behov for kombinationen af funktionalitet og attraktivt design. NASSAU har hovedkvarter i Ringe på Fyn og datterselskaber i: Norge, Sverige, Belgien og Holland, herudover salg og distribution til mere end 30 lande i og uden for Europa.

Servicechef – udvikling, drift og optimering af organisationen

Jobbet:

Du bliver ansvarlig for at skabe en dynamisk service og montage afdeling på i alt ca. 80 mand Du får reference direkte til den administrerende direktør og bliver leder for et erfarent og kompetent team. Udover at sikre den optimale drift af serviceområdet bliver det også dit ansvar at forretningsudvikle serviceforretningen bredt i NASSAU Door internationale aktiviteter

Opgaverne er blandt andet:

  •  Sikre et professionelt og højt serviceniveau
  •  Være den drivende kraft i forhold til at optimere den daglige afvikling af  serviceopgaverne
  •  Lede og motivere og udvikle medarbejderne, back office såvel som teknikerne
  •  Budget ansvar for service og montage afdelingerne
  •  Rapportering og forretningsudvikling
  •  Kundekontakt i forbindelse med opgaver samt udvikling af samarbejdet
  • Samarbejde på tværs i organisationen i Danmark og Internationalt
  • Kvalitets, ressource og projektstyring

Kvalifikationer:

Den ideelle kandidat kommer fra en professionel serviceorganisation og har både teknisk interesse og indsigt, kombineret med en relevant uddannelsesmæssig baggrund.

Du har en solid personaleledelses erfaring og formår at omsætte denne til et motiverende arbejdsmiljø, hvor der hele tiden er fokus på at yde den optimale service og udvikle forretningen. Du har et naturligt overblik og formår med din sans for struktur og planlægning at sikre optimale vilkår for din organisation.

Du har erfaring og succes med at optimere en serviceforretning samt sikre  den løbende kommunikation med kunderne omkring de konkrete serviceopgaver, ligesom du hele tiden har fokus på at udnytte mulighederne i markedet.

Du har gode formidlingsegenskaber på både dansk og engelsk og har lysten og evnen til at arbejde tæt med kunderne.

Du har et godt kendskab til IT systemer og det at drive en forretningen gennem ERP systemer.

 

Du tilbydes:

Et særdeles udfordrende job I en spændende vækstvirksomhed, hvor der vil være gode muligheder for at skabe rammerne for dit job. Du vil løbende blive udfordret både fagligt og støttet op af en professionel organisation og en ambitiøs strategi

Måtte ovenstående medføre spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Partner i Consultor Allan Jacobsen 20 930063 som varetager rekrutteringsprocessen for Nassau Door. Send gerne dit cv mærket Nassau/SER til alj@consultor.dk , eller direkte via LinkedIn. Dine informationer vil naturligvis blive behandlet fortroligt.

Send kurven til din mail
Din kurv vil blive gemt, og du vil få et link. Du kan bruge det linket til at hente din kurv til enhver tid.
Back Send kurven til din mail
Din kurv vil blive gemt med produktbilleder og information samt antal. Send det til dig selv eller en ven med et link for at hente det til enhver tid.
Your cart email sent successfully :)

{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}