NASSAU var den eneste port leverandør som kunne leve op til Carglass’ ønsker og forventninger til deres hidtilstørste og mest moderne Carglass Service Center. Service Centeret som er beliggende i München blev indviet den 12. juli 2013. NASSAU har leveret 9 Panorama porte samt et rullegitter. Panorama portene er udstyrede med radar indikatorer og scannere. Scannerne registrerer køretøjets højde og åbner porten i den passende højde.
NASSAU’s Panorama port har, til forskel fra den traditionalle 9000G vinduesport, ingen lodrette sprosser. Desuden er sektionerne smallere, hvilket giver den karakteristike og lette panorama effekt.
I bygninger som Carglass’ Service Center passer porten derfor perfekt ind, da det lette men robuste ydre bidrager til bygningens samlede udtryk i glasfacaden.
Ifølge Raphael Apelian som er ansvarlig for den operationelle forretning og supply chain management for Carglass har fokus været på, at designe ”fremtidens service center”. Han kalder selv det nye koncept for ”Arkitektonisk moderne”,”I stand til at overgå kundernes forventninger” og at rammerne er skabt for at kunne inspirere de mere end 10.000 kunder som hvert år besøger centret.
”Centret er bygget med vinduer i alle vægflader for at opnå størst muligt transparens igennem hele bygningen” siger Jean-Pierre Filippini. Kunderne kan derved følge arbejdet på deres biler fra det
125 m2 store vente areal samtidigt med at de frit kan tage sig en snak med de ansatte.